Ai încercat NeoBT?

Noul online banking Banca Transilvania, care va înlocui foarte curând actuala platformă.

Din NeoBT, ai acces online la conturile tale și poți face toate operațiunile pe care le faci acum din BT24. În plus, beneficiezi de funcționalități suplimentare.

BT Help

Raspunsuri la cele mai solicitate informatii despre banking.

Actiuni rapide

Primul pas este sa activezi BT24 Internet Banking intr-o unitate BT. Costul abonamentului pentru acest serviciu este de doar 1 leu / luna.  🙂

Dupa ce te loghezi in platforma, vei putea vizualiza tranzactiile accesand meniul „Conturile mele sectiunea Cautare tranzactii.

Sau poti face asta gratuit prin aplicatia BT Visual Help! Suni la numarul 0264 308 000, iar din meniul principal selectezi sectiunea Conturi si tranzactii

Vezi istoricul tranzactiilor pentru fiecare cont curent BT pe 3 zile.  😃

Simplu si usor, cat ai zice „BT Visual Help”. Tot ce ai de facut este sa accesezi platforma BT Visual Help, iar mai apoi sa urmezi pasii de mai jos:

⠀Te autentifici in platforma;


⠀Alegi din meniu optiunea Contestare tranzactii”;


⠀Selectezi motivul contestarii si iei la cunostiinta toate aspectele, pentru a fi tot timpul bine informat.


Iar daca vrei sa afli mai multe detalii, ti-am pregatit toate informatiile despre cum sta treaba cu refuzul la plata direct pe Blogul BT.  😉

In aceasta situatie ai mai multe optiuni:

⠀Soliciti emiterea lui online:

⠀fie din platforma BT24 Internet Banking;

⠀fie din aplicatia BT24 Mobile Banking.

⠀Vii cu actul de identitate in oricare dintre unitatile BT si ceri unul nou;

⠀Ne suni la numarul 0264 308 028, iar colegii nostri din Call Center* te vor ajuta in cel mai scurt timp. 


Iata cum poti face mai exact acest lucru prin BT24 Mobile Banking:

Video BT24 Mobile Banking: Pasii ce trebuie urmati daca ti-ai uitat codul PIN


* Accesand pagina „Call Center, poti vedea in timp real:

⠀cati clienti discuta deja telefonic cu colegii nostri;  

⠀cate persoane ne-au sunat si asteapta sa fie preluati; 

⠀care este timpul mediu de asteptare pentru a intra in legatura cu noi.

E mai simplu decat pare.  😅

Prima de asigurare este de fapt pretul asigurarii.  

Cu alte cuvinte, este suma pe care tu o platesti celor care iti ofera o asigurare (compania de asigurari) in schimbul obligatiei de a-ti plati despagubiri in cazul producerii unuia dintre evenimentele impotriva carora te-ai asigurat.  👍

Pentru a instala aplicatia BT Pay si a te bucura de toate functionalitatile acesteia, este nevoie sa:

Ai un smartphone cu o versiune minima a sistemului de operare: Android – 7.0 sau iOS – 11.0, iar treaba e pe jumatate gata!

Detii unul sau mai multe carduri ale Bancii Transilvania, inregistrate in aplicatie;

Descarci aplicatia BT Pay din Google Play sau App Store, Romania;

Ai conexiune la internet;

Te asiguri ca ai un numar de telefon valid inregistrat in evidentele BT la deschiderea relatiei de afaceri cu banca.  😊

Intai de toate, asigura-te ca ai serviciul Neo BT activ.

Trebuie sa urmezi pasii de mai jos:

Pasul : La prima logare in NeoBT ai nevoie de ID-ul de logare si parola pe care le folosesti cand te loghezi in BT24 Internet Banking;

Pasul : Introduci codul de activare primit prin SMS. De siguranta, verifica primele 2 cifre din codul primit prin SMS si primele 2 cifre din ecranul de activare/logare. Sunt la fel? Daca nu sunt identice, nu adauga codul si suna-ne la 0264 308 080;

Pasul : Definesti o noua parola pentru NeoBT Internet Banking. Parola trebuie sa contina minimum 8, maximum 32 de caractere, din care obligatoriu un caracter special;

Pasul : Iti definesti apoi un PIN cu care te loghezi in aplicatia mobila;

Pasul : Te loghezi in NeoBT Mobile Banking cu ID-ul de logare si cu PIN-ul aplicatiei;

Pasul : Introduci codul primit prin SMS. La fel, asigura-te ca primele doua cifre sunt identice. Daca nu sunt identice, nu adauga codul si suna-ne la 0264 308 080

Siii… Bun venit in #neobanking! 👍

Fie ca ti-ai uitat parola sau doresti pur si simplu sa o schimbi, ai mai multe metode in care poti face asta:

⠀Prin aplicatia BT24 Mobile Banking: din meniul Acasa sectiunea Optiuni rapide, acceseaza rubrica Schimb parola BT24. 

⠀Prin aplicatia BT24 Internet Banking:

acceseaza sectiunea „Mi-am uitat parola” din pagina de logare BT24. Trebuie sa iti scrii numele si prenumele, ID-ul de logare* si CNP-ul, pentru a ne asigura ca esti chiar tu.

primesti o parola temporara pe care te sfatuim sa o introduci manual nu cu copy / paste.

mai e nevoie sa adaugi codul de verificare si sa selectezi Schimba parola iar mai apoi treaba e super simpla!

⠀Si, bineinteles, poti sa soliciti reemiterea parolei si in orice unitate BT, gratuit si rapid.


Poti schimba parola o data la 24h.


* In cazul in care nu mai stii ID-ul tau de logare, tine minte ca acesta este format din codul CIF, alaturi de 2 initiale: 

⠀prima este a numelui tau de familie;

⠀iar urmatoarele sunt initialele prenumelui tau.

Iti eliberam gratuit un extras de cont pentru lunile precedente. Pentru luna in curs te costa 1 RON, iar pentru duplicate costul este 3 RON / duplicat.  🙂

Il poti solicita gratuit, din aplicatia BT Visual Help, sunand la numarul 0264 308 000

Accesezi apoi link-ul primit prin SMS iar, din meniul principal, selectezi sectiunea Solicitare extras.  😉

Ce este IBAN-ul?

IBAN-ul reprezinta codul unic utilizat pe plan international pentru a identifica contul unui client, deschis la o banca comerciala.  🔐

Codul IBAN este preluat din limba engleza si reprezinta abrevierea de la „International Bank Account Number”.


Cum pot afla codul IBAN?

Poti obtine codul IBAN simplu si rapid prin urmatoarele modalitati:

⠀Prin wallet-ul bancar BT Pay

accesezi aplicatia si selectezi cardul aferent contului pentru care vrei sa afli IBAN-ul;

apesi pe butonul Setari (e din dreapta-sus, simbolizat prin ) si apoi optiunea Detaliile cardului

Odata parcursi pasii anteriori, o sa ai afisat IBAN-ul in ultimul rand.

⠀Prin BT Visual Help

suni la 0264 308 000 de pe numarul de telefon inregistrat la banca si acceseaza link-ul primit prin SMS;

apoi, pentru a vizualiza IBAN-ul conturilor curente si de card, acceseaza sectiunea Conturi si tranzactii din meniul principal. 

Tot din BT Visual Help poti descarca lista IBAN-urilor (document pe care il prezinti anumitor institutii pentru a incasa sume). 

Ca sa faci asta trebuie sa selectezi din meniul principal #bankingdeacasa si apoi Afla lista IBAN-urilor tale.

Livia de la BT iti trimite IBAN-ul conturilor curente si conturilor de card prin SMS:

suni la 0264 308 028 si apesi tasta 0;

creeaza-ti cont si apoi solicita IBAN-ul. 

Cu Livia de la BT poti interactiona si pe Facebook sau Skype unde trebuie sa introduci CIF-ul si codul OTP primit prin SMS pentru autentificare, iar apoi poti solicita IBAN-ul.

⠀Prin intermediul platformei BT24 Internet Banking

 logheaza-te in aplicatie cu datele tale, iar codul IBAN va fi vizibil pe prima pagina a acesteia, in dreptul cardului / cardurilor tale, sub textul „Conturile mele”.

⠀Cu ajutorul platformei BT 24 Mobile Banking

logheaza-te in aplicatie cu datele tale sau cu amprenta, iar codul IBAN va fi afisat in prima pagina („Acasa”) in dreptul cardului / cardurilor tale, sub textul de bun venit.

⠀Prin Neo App

logheaza-te in aplicatie cu datele tale sau cu amprenta si selecteaza contul pentru care doresti IBAN-ul;

apoi acceseaza sectiunea Detalii pentru a-l vizualiza.

⠀Prin Neo Web:

logheaza-te in aplicatie cu datele tale iar in sectiunea Conturi vei vizualiza IBAN-urile conturilor tale curente.

⠀Prin e-mail:

la adresa: contact@btrl.ro, unde unul dintre colegii nostri te va ajuta.

⠀La orice unitate BT

vino cu actul de identitate in original la o unitate BT si solicita lista IBAN-urilor sau un extras de cont.

⠀Prin Call Center*:

iti putem trimite IBAN-ul prin SMS sau lista IBAN-urilor prin e-mail. Ne poti contacta la numerele de telefon: 

0264 308 028  (apelabil din orice retea nationla sau internationala);

⠀sau *8028   (apelabil din orice retea nationala, fixa sau mobila).


Adnotari:

* Accesand pagina „Call Center, poti vedea in timp real:

⠀cati clienti discuta deja telefonic cu colegii nostri;  

⠀cate persoane ne-au sunat si asteapta sa fie preluati; 

⠀care este timpul mediu de asteptare pentru a intra in legatura cu noi.

Intrebari populare

Primul pas este sa activezi BT24 Internet Banking intr-o unitate BT. Costul abonamentului pentru acest serviciu este de doar 1 leu / luna.  🙂

Dupa ce te loghezi in platforma, vei putea vizualiza tranzactiile accesand meniul „Conturile mele sectiunea Cautare tranzactii.

Sau poti face asta gratuit prin aplicatia BT Visual Help! Suni la numarul 0264 308 000, iar din meniul principal selectezi sectiunea Conturi si tranzactii

Vezi istoricul tranzactiilor pentru fiecare cont curent BT pe 3 zile.  😃

Simplu si usor, cat ai zice „BT Visual Help”. Tot ce ai de facut este sa accesezi platforma BT Visual Help, iar mai apoi sa urmezi pasii de mai jos:

⠀Te autentifici in platforma;


⠀Alegi din meniu optiunea Contestare tranzactii”;


⠀Selectezi motivul contestarii si iei la cunostiinta toate aspectele, pentru a fi tot timpul bine informat.


Iar daca vrei sa afli mai multe detalii, ti-am pregatit toate informatiile despre cum sta treaba cu refuzul la plata direct pe Blogul BT.  😉

In aceasta situatie ai mai multe optiuni:

⠀Soliciti emiterea lui online:

⠀fie din platforma BT24 Internet Banking;

⠀fie din aplicatia BT24 Mobile Banking.

⠀Vii cu actul de identitate in oricare dintre unitatile BT si ceri unul nou;

⠀Ne suni la numarul 0264 308 028, iar colegii nostri din Call Center* te vor ajuta in cel mai scurt timp. 


Iata cum poti face mai exact acest lucru prin BT24 Mobile Banking:

Video BT24 Mobile Banking: Pasii ce trebuie urmati daca ti-ai uitat codul PIN


* Accesand pagina „Call Center, poti vedea in timp real:

⠀cati clienti discuta deja telefonic cu colegii nostri;  

⠀cate persoane ne-au sunat si asteapta sa fie preluati; 

⠀care este timpul mediu de asteptare pentru a intra in legatura cu noi.

Da, se poate. 😃

Poti face aceasta solicitare in Call Center 0264 308 028 sau  0264 303 003 si in cadrul unui mesaj securizat trimis prin Internet Banking. 

In cadrul apelului la telefon, vei fi identificat, informat de taxe si iti vom prelua datele de expediere.

Cardurile pe care le putem trimite in strainatate sunt urmatoarele:

➤⠀cele emise in unitatile BT

➤⠀cele reemise la cerere

➤⠀cele emise prin NeoCont

➤⠀cele reemise la scadenta

BT Digital

Soluții digitale sau mai exact app-uri, pentru tine și pentru firma ta, de care ai nevoie ca să te bucuri de tot banking-ul direct pe telefon.

  

Încă ai nevoie de ajutor?

Completează formularul de contact.